Sponsoring V.V. Jistrum
Trots op onze sponsoren.
Zoals een vereniging niet kan zonder vrijwilligers zo kan een vereniging ook niet zonder sponsoren! We zijn dankbaar dat het bedrijfsleven in een grote regio ons elk jaar trouw wil gaan steunen. Niet alleen met een financiële bijdrage maar ook in de vorm van materialen.
Sponsoring V.V. Jistrum:
|
Prijs:
|
Tenue senioren
- Inclusief kosten thuis-tenue V.V. Jistrum (+ logo sponsor – shirt/broek en sokken) - Contract voor 3 jaar - Voetbaltenue wordt geregeld door de sponsorcommissie
|
€ 1.000,00 - € 1.250,00
|
Tenue jeugd team
- Inclusief kosten thuis-tenue V.V. Jistrum (+ logo sponsor – shirt/broek en sokken) - Contract voor 3 jaar - Voetbaltenue wordt geregeld door de sponsorcommissie
|
€ 1.000,00
|
Trainingspakken senioren of jeugd team / tassen
- Contract voor 3 jaar (+ logo sponsor) - Wordt geregeld door de sponsorcommissie
|
Op aanvraag - in overleg
|
Wedstrijdbal
- Vermelding van sponsor op dag van wedstrijdbal en een seizoen lang op de Kabelkrant kantine TV - Vermelding in het betreffende programmaboekje - Contract is voor onbepaalde tijd (tot wederopzegging)
|
€ 35,00 per seizoen
|
Reclamebord
- Exclusief reclamebord (circa € 135,- + meerprijs kleur € 25,- ex BTW) - Afmeting reclamebord: 244/61 cm - Contract voor onbepaalde tijd (tot wederopzegging)
|
€ 80,00 per seizoen
|
Advertentie Wordt geplaatst op: - Op (sub)pagina’s van de website: www.vvjistrum.nl (met link naar eigen website) - Advertentie in clubbladen - Contract voor onbepaalde tijd (tot wederopzegging)
|
€ 30,00 per seizoen
|
Balsponsor worden van V.V. Jistrum?
Voor slechts € 35,00 per seizoen kunt u balsponsor worden van onze voetbalvereniging Jistrum.
Voor dit bedrag wordt uw logo of naam een seizoen lang vertoond in de kantine op het digitale scherm (Kabelkrant kantine TV). (Extra) vermelding op de dag van sponsoring en tevens in het betreffende programmaboekje.
Aandacht gegarandeerd! Ideaal voor uw bedrijf, maar ook geschikt voor promotie van een activiteit of gewoon om de vereniging te steunen.
Meer mogelijkheden?
Een andere vorm van sponsoring is dat iemand geld geeft voor een goed doel, in relatie tot het door iemand anders leveren van bijvoorbeeld een sportieve prestatie; daarbij heeft zowel de geldgever als de sporter het idee goed te doen. Ook scholen, clubs, stichtingen en verenigingen zamelen jaarlijks vele miljoenen euro's in voor non-profitorganisaties.
Interesse naar de mogelijkheden?
Neem snel contact op met de sponsorcommissieleden Koop Keizer en/of Jacob Hamstra. Mailen mag natuurlijk ook maar gebruik dan het emailadres van onze penningmeester of voorzitter: penningmeester@vvjistrum.nl of voorzitter@vvjistrum.nl.
De penningmeester en voorzitter staan in contact met de leden van de sponsorcommissie.
Namens het bestuur en sponsorcommissie van V.V. Jistrum;
Bedankt voor uw steun aan V.V. Jistrum!
Kamer van Koophandel inschrijving V.V. Jistrum: 40002486
November 2018
Sinds 1985 is er een stijging waar te nemen in sponsorbedragen. Mede door een succesvolle sponsorpropositie tijdens de Olympische Spelen in Los Angeles in 1984, wordt het belang van sportsponsoring steeds meer als een krachtig communicatiemedium gezien.
Bekende sporticonen worden gebruikt om niet-sportproducten via sport te promoten en mensen over te halen om hun product te kopen. In een commercial van Calvé-pindakaas speelt een voetballertje voetbal maar hij is er heel slecht in is. Als hij uiteindelijk gewisseld wordt eet hij een boterham met Calvé-pindakaas. Uiteindelijk wordt dit jongetje de Olympisch zwemkampioen Pieter van den Hoogenband. De suggestie wordt gewekt dat Calvé-pindakaas hier een grote rol heeft speelt in iemands sportontwikkeling. Of de Gillette-scheermesjesreclame waarin bekende tennissers, voetballers en golfers zich scheren met Gillette. De commercial draag uit dat al deze topsporters zich alleen glad kunnen scheren met Gillette-mesjes. Dit zijn voorbeelden van sportmarketing waarbij niet-sportproducten via de sport verkocht worden.