Sponsor

Sponsoring V.V. Jistrum


Wij als V.V. Jistrum zijn zeer trots op onze sport, maar ook zeker zo trots op het feit dat veel mensen en bedrijven de sport een warm hart toedragen. Diverse organisaties zijn op verschillende manieren betrokken bij het voetbal in Jistrum! Momenteel wordt V.V. Jistrum gesponsord door de volgende partners:

Binnenkort de volledige lijst van sponsors.

 

 

Sponsoring

Prijs

 

 

Pakket

XL   sponsor

Pakket

XXL   sponsor

Pakket

Hoofdsponsor

    

 

 

 

 

Tenue senioren 11-tal

- Inclusief kosten 15x thuis-tenue vv Jistrum (+ logo sponsor)

- Contract voor 3 jaar

- Voetbaltenue wordt geregeld door de sponsorcommissie

Op aanvraag

(per 3 jaar)

 

 

Op aanvraag

(per jaar voor 3 jaar)

 

    

 

 

 

 

Tenue jeugd 11-tal

- Inclusief kosten 15x thuis-tenue vv Jistrum (+ logo sponsor)

- Contract voor 3 jaar

- Voetbaltenue wordt geregeld door de sponsorcommissie

Op  aanvraag  

(per 3 jaar)

 

Op aanvraag

(per jaar voor 3 jaar)

 

    

 

 

Tenue jeugd 7-tal

- Inclusief kosten 10x thuis-tenue vv Jistrum (+ logo sponsor)

- Contract voor 3 jaar

- Voetbaltenue wordt geregeld door de sponsorcommissie

Op aanvraag

(per 3 jaar)

 

 

 

 

Trainingspakken senioren

- Inclusief kosten 5x thuis-tenue vv Jistrum (+ logo sponsor)

- Contract voor 3 jaar

- Voetbalkleding wordt geregeld door de sponsorcommissie

Op  aanvraag  

(per 3 jaar)

 

 

 

    

 

 

 

 

Trainingspakken jeugd

- Inclusief kosten 10x thuis-tenue vv Jistrum (+ logo sponsor)

- Contract voor 3 jaar

- Voetbalkleding wordt geregeld door de sponsorcommissie

Op aanvraag

(per 3 jaar)

 

 

 

    

 

Wedstrijdbal

- Vermelding van sponsor op dag van wedstrijdbal

- Vermelding in het betreffende programmaboekje

- Contract tot wederopzegging

Op aanvraag  

(per jaar)

Op aanvraag

(per jaar voor 3 jaar)

 

Op aanvraag

(per jaar voor 3 jaar)

 

 

 

 

 

 

 

    

Reclamebord

- Exclusief reclamebord (circa € 135,- + meerprijs kleur € 25,- ex BTW)

- Afmeting reclamebord: 244/61 cm

Contract voor onbepaalde tijd  
(tot wederopzegging)

Op aanvraag  

(per jaar)

Op aanvraag

(per jaar voor   3 jaar)

Op aanvraag

(per jaar   voor 3 jaar)

Op aanvraag

(per jaar voor 3 jaar)

    

Advertentie klein

Wordt getoont op:

- Op subpagina’s website vvjistrum.nl   (met link naar eigen website)

- ¼ pagina op kabelkrant kantine TV

- Advertentie in clubblad: 11,5cm x   8cm

Contract voor onbepaalde tijd  
(tot wederopzegging)

Op aanvraag   

(per jaar)

 

 

 

    

Advertentie middel

- Op hoofdpagina website vvjistrum.nl   (met link naar eigen website)

- 1/2 pagina op kabelkrant kantine TV

- Advertentie in clubblad: 11,5cm x 16cm

Contract voor onbepaalde tijd  
(tot wederopzegging)

Op  aanvraag  

(per jaar)

Op aanvraag

(per jaar voor 3 jaar)

 

 

    

Advertentie groot

- Op hoofd en subpagina’s website vvjistrum.nl (met link naar eigen website)

- hele pagina op kabelkrant kantine TV

- Advertentie in clubblad: 23cm x 16cm

Contract voor onbepaalde tijd  
(tot wederopzegging)

Op aanvraag  

(per jaar)

 

Op aanvraag

(per jaar voor 3 jaar)

Op aanvraag

(per jaar voor 3 jaar)

 

Advertentieloten grote loterij

- Logo op loten grote loterij

- 2x een sponsor op de loten a € 90,-

- Aantal loten per loterij 1.200

Op aanvraag

(per loterij)

 

 

 

 

TOTAAL

 

 

Op aanvraag

Op aanvraag

Op aanvraag

 

KORTING

-/-

 

Op aanvraag

Op aanvraag

Op aanvraag

 

SETPRIJS

 

 

Op aanvraag

Op aanvraag

Op aanvraag




Sportsponsoring

Sinds 1985 is er een stijging waar te nemen in sponsorbedragen. Mede door een succesvolle sponsorpropositie tijdens de Olympische Spelen in Los Angeles in 1984, wordt het belang van sportsponsoring steeds meer als een krachtig communicatiemedium gezien. 

Bekende sporticonen worden gebruikt om niet-sportproducten via sport te promoten en mensen over te halen om hun product te kopen. In een commercial van Calvé-pindakaas speelt een voetballertje voetbal maar hij is er heel slecht in is. Als hij uiteindelijk gewisseld wordt eet hij een boterham met Calvé-pindakaas. Uiteindelijk wordt dit jongetje de Olympisch zwemkampioen Pieter van den Hoogenband. De suggestie wordt gewekt dat Calvé-pindakaas hier een grote rol heeft speelt in iemands sportontwikkeling. Of de Gillette-scheermesjesreclame waarin bekende tennissers, voetballers en golfers zich scheren met Gillette. De commercial draag uit dat al deze topsporters zich alleen glad kunnen scheren met Gillette-mesjes. Dit zijn voorbeelden van sportmarketing waarbij niet-sportproducten via de sport verkocht worden.

Een andere vorm van sponsoring is dat iemand geld geeft voor een goed doel, in relatie tot het door iemand anders leveren van bijvoorbeeld een sportieve prestatie; daarbij heeft zowel de geldgever als de sporter het idee goed te doen. Zo laten veel deelnemers aan de jaarlijkse marathon van Londen zich sponsoren, om het geld dat ze daarbij inzamelen aan een of andere charitatieve organisatie te kunnen schenken. Ook scholen, clubs, stichtingen en verenigingen zamelen jaarlijks vele miljoenen euro's in voor non-profitorganisaties.



Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!